wtorek, 13 listopada 2012

Zacznijmy od początku...

23.03.2012 r. - magiczna data, najważniejszy dzień w moim życiu :) Tego dnia urodziła się moja Oliwia.
Jak każda mama, od pierwszego dnia robię jej zdjęcia, zapisuję ważne daty, opisuję wydarzenia dotyczące jej rozwoju i pogłębiam wiedzę na każdy temat związany z niemowlętami :) Dzisiaj pomyślałam, że przydałoby się mieć wszystko w jednym miejscu.. Doszłam do wniosku, że idąc z duchem czasu trzeba stworzyć bloga. Już od dawna odwiedzam blogi innych mamuś oraz przyszłych mamuś i co tu dużo gadać - pozazdrościłam :))
 Chciałabym, żeby ten kawałek internetowej przestrzeni był tylko nasz.... czyli mój Oliwkowy świat :)




2 komentarze:

  1. bardzo się cieszę, że dołączyłaś do grano mamusiek blogerek Asieńko :) Witam Ciebie i małą Oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo ;) Nie ukrywam, że to głównie za sprawą właśnie Twojego bloga się tutaj znalazłam :) Mam nadzieję, że wyjdzie mi coś z tego blogowania :) Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Karolka ;)

    OdpowiedzUsuń