czwartek, 24 stycznia 2013

Obiecanki i trochę nowości :)

Powinnam się trochę wytłumaczyć z nieobecności.....  Nie dość, że zaniedbałam mojego bloga to i ( o zgrozo ! ) nie odwiedzałam moich ulubionych - Waszych blogów ! Wiem,  kara się należy  :)
Trochę mnie pochłonęły sprawy rodzinno - domowo - pracowe i nie byłam w stanie wygospodarować wolnego czasu dla siebie... ale teraz będzie mnie więcej :)  mnie i Oliwki oczywiście :)

A u nas małe zmiany (zmiany wizerunkowe na blogu też w planach)... Oliwka ma już osiem ( ! ) ząbków, którym towarzyszy niezwykłe marudzenie.  Opanowała do perfekcji wstawanie przy meblach i zaczyna już nawet się poruszać pomalutku, co niezmiernie mnie cieszy, ale niestety niepokoi nowa umiejętność - wchodzenie na schody ! Niestety nie da się u nas zamontować bramek zabezpieczających, więc mama powoli zaczyna siwieć :)  Cóż jeszcze z nowości ?? ach no tak ! Uwielbia bawić się " nie ma Oliwki, a jest "... chowa się specjalnie za różnymi firankami, zasłonami, ubrankami i wszelkimi materiałami, żeby zaraz z wielką radością pokazać się roześmiana :)

 Od jakiegoś czasu przyjeżdża do nas szwagierka - pieszczotliwie, potajemnie nazywana przeze mnie i moją przyjaciółkę Kotletą :)  Tak więc Kotleta przyjeżdża razem ze swoją 4-letnią córką Wiktorią, dwa razy w tygodniu pozajmować się Oliwką, żeby nie wyrósł mi mały dzikusek, który kogoś innego niż mamę i tatę widuje w niedziele i święta.. I wydaje mi się, że dobrze robię, bo jak patrzę na Wiktorię, która nie ma żadnego kontaktu z dziećmi i nie umie się bawić z Oliwką ( zabiera jej wszystkie zabawki łącznie z tymi które akurat Oliwka trzyma w rączkach) , przekonuję się, że moja córka gdy tylko wkroczy w wiek przedszkolny - obowiązkowo chociaż kilka godzinek dziennie będzie spędzała właśnie z innymi dziećmi poza domem :) 

Na dzisiaj tyle :D  Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowo :)


 Śpiąca Śnieżynka wczoraj skończyła 10 miesięcy :)



To co ?? Podczepiamy ? :)




2 komentarze:

  1. gratuluje tylu zabkow ;) a dlaczego nie da sie u Was zamontowac bramek zabezpieczajacych?

    OdpowiedzUsuń
  2. mały gryzoń już ;)
    niestety nie da się, ponieważ trzy schodki wystają poza ściany i nie ma już przy nich żadnych poręczy ani barierek, do których można zamontować bramkę.. ciężko to wytłumaczyć, ale może jutro cyknę fotkę :)

    OdpowiedzUsuń