poniedziałek, 28 stycznia 2013

Skarpetkowy Miś DIY

Uwielbiam rzeczy wyjątkowe, jedyne, zrobione własnoręcznie i z sercem :)
Mogą nie być idealne, mogą mieć kilka defektów (a nawet sporo), ale najważniejsze że są niepowtarzalne ! Tym właśnie kieruję się, gdy siadam po ciężkim dniu (a z dzieciaczkiem takie dni to norma :) i staram się zrobić coś, żeby choć na chwilę oderwać się od codzienności. 
Nie umiem szyć, chociaż bardzo bym chciała, ale wierzę, że każda próba uszycia czegokolwiek przybliża mnie o krok do nabycia tej umiejętności :)

Miesiąc temu zaprezentowałam Wam bluzeczkę dla Oliwki, którą ozdobiłam reniferkiem z okazji Mikołajek. Rzut okiem  TU

Jakiś czas temu postanowiłam spróbować uszyć misia ze skarpetki :)  
Pomysł znalazłam w necie i od razu się zakochałam. Zadanie okazało się trochę trudniejsze niż myślałam, aczkolwiek nie wyszło źle :)
Oliwce bardzo się spodobał, jednak nie znalazł się na liście jej aktualnie ulubionych zabawek, ale mam nadzieję, że to opcja tymczasowa :) Miś śpi na razie w koszu z zabawkami czekając na swoje pięć minut, ale mama i tak pęka z dumy :)

Do wykonania misia potrzebowałam skarpetkę - najlepiej mieć nową, bo kto by tam chciał się bawić misiem, który miał bliski kontakt z czyjąś stopą :) , igły, nici, kawałek białego materiału, guziczek i koraliki.... a no i coś do wypchania - ja mam specjalny wypychacz do maskotek, ale może to być cokolwiek innego - kawałki materiałów lub wata ( ale trzeba mieć na uwadze fakt, iż wata lubi się po jakimś czasie zbić w kawałki ).
 Wycinamy skarpetkę jak na zdjęciu, a potem zszywamy wszystko razem i gotowe :)
Banał, nie ? :D

 Każdy miś na pewno będzie inny, ale właśnie o to w tym wszystkim chodzi... Można puścić wodze fantazji i ozdobić na wiele sposobów, ja jednak zdecydowałam się na minimum..

A oto Skarpetkowy MIŚ we własnej "osobie" :)


















Daleki od ideału ale właśnie taki ma być :)



 

4 komentarze:

  1. Piękny miś! Nie ważne czy jest równy czy ładnie zaszyty ważne że jest zrobiony własnoręcznie :))))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) właśnie o to chodzi :)) Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  2. Świetny pomysł!Ręcznie zrobione zabawki są niepowtarzalne i dzięki temu takie wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mina jaką będzie miała za 20 lat, jak na strychu znajdzie tego misia będzie bezcenna :)

      Usuń