piątek, 7 grudnia 2012

Na podbój śniegu !!!

Oliwkowa mamusia w końcu się zmobilizowała i saneczki córci zakupiła.  
Na początku myślałam, że kupię zwykłe, drewniane z oparciem.... bo takie widziałam w Tesco. Ale jak okazało się, że wszystkie wyprzedane, trzeba było rozpocząć szukanie gdzie indziej. I na pomoc przybyła nam moja kochana przyjaciółka, kierując nas na stronę firmy Mikrus
Od pierwszego przejrzenia asortymentu, wiedziałam, że zdecydowanie to jest to czego potrzebuję !
Saneczki na długie lata..... Na początek czyli na teraz saneczki mają oparcie i śpiworek oraz osłonkę przeciwśnieżną, a na dodatek, żeby mamusi ręce nie odmarzły zamówiłam nawet mufkę do kompletu. Potem jak już smyk podrośnie, oparcie i uchwyt można zdemontować i śmigać jak na zwykłych saneczkach dla starszaków :)
Zapomniałabym dodać, że dodatkową zaletą jest pas bezpieczeństwa oraz zamontowane regulowane amortyzatory, które zapewniają płynną jazdę. 
A oczywiście wersji kolorystycznych śpiworka jest bardzo dużo, ja wybrałam czarny z czerwonym polarkiem.. Tak dla odmiany od słodkich kolorków, które nas otaczają :)

Mam nadzieję, że Oliwka będzie równie podekscytowana jak jej mamusia :) 
A tymczasem wklejam fotki zaczerpnięte z w/w strony producenta, ponieważ na nasze saneczki musimy troszkę poczekać.... mam nadzieję, że nie za długo :))











Pozdrawiam serdecznie :))


7 komentarzy:

  1. fiu, fiu, full wypas :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. też się zastanawiam nad zakupem sanek(chociaż nie wiem czy mój Kacper nie jest za mały), i nawet podobne widziałam na allegro. Fajnie, że one rosną wraz z dzieckiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... zima się dopiero zaczyna, więc może jeszcze zdążycie pośmigać z Kacperkiem :)

      Usuń
  3. Fantastyczne saneczki ;) Sama szukam takich dla mojej córci :) Można wiedzieć gdzie takie zdobyłaś ?
    Pozdrawiam natulenka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) na stronce http://www.mikrus.eu/ :) mają naprawdę duży wybór, można kupić bez śpiworka i dodatków i wtedy jest dużo taniej :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. heh tez mamy te sanki:) są super..szkoda ze śniegu brak:)

    OdpowiedzUsuń