poniedziałek, 3 grudnia 2012

Dla nas cudownie !!

Jak zwykle zima drogowców zaskoczyła.... nawet w grudniu  :)  
A ja uwielbiam śnieg.... Bialutki, puszysty, i czyściutki  rzecz jasna :)  Uwielbiam patrzeć za okno, jak biała pierzynka przykrywa ogród, uwielbiam patrzeć na gałęzie świerków i sosen uginające się od śniegu i uwielbiam obserwować bawiące się radośnie dzieci w taką pogodę jaka była u nas dziś - czyli mnóstwo śniegu, temperatura w okolicach 0 stopni i lekko prószące białe śnieżynki.

  Dzisiaj rano pierwszy raz, tak naprawdę poczułam zimę... Otworzyłam okno żeby powdychać zimniutkie powietrze, zbierając trochę śniegu z parapetu, żeby pokazać Oliwce :)  Mina warta każde pieniądze.... zdziwienie, zniesmaczenie i radość zarazem.. Brała do rączki, szybko zabierała i w poduszkę wycierała.. 

A widok z okna umalował nam się tak :



Pierwsza myśl jaka wpadła mi do głowy - SANKI oczywiście !!
 I tak szybko jak pomysł wpadł, tak szybko wypadł, bo sanek przecież jeszcze nie posiadamy.....  I tak strasznie nie mogłam sobie darować, że jak byłyśmy ostatnio w Tesco - saneczki były i to właśnie takie z oparciem i co więcej - nawet je oglądałam, ale z racji wiosennej pogody, nie kupiłam. Znając życie - jutro już ich nie będzie, bo pewnie każdy wpadł na taki genialny plan jak ja :/
Ale nie poddamy się tak łatwo :)

Postanowienie nr 1 - jutro kupujemy sanki !!
Postanowienie nr 2 - lepimy bałwana jak tylko wyjdziemy na saneczkowy spacer !!
Postanowienie nr 3 - częściej odwiedzam mojego bloga, żeby tchnąć trochę życia, bo ja na razie coś smutnawo tu :))

Z nadzieją na jutrzejsze udane zakupy zmykam obmyślać tematy na kolejne posty :)

4 komentarze:

  1. o jak u Was pięknie zimowo <3 U Nas również troszkę śniegu nasypało, aż chce się świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      białe święta... co roku o nich marzę :) wtedy to dopiero jest klimat :)

      Usuń
  2. Ale u Was pieknie. U nas leje jak z cebra. Zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) oj jak leje to faktycznie nieprzyjemnie.. ale może niedługo się poprawi :))

      Usuń